Friday, September 07, 2012

Kami rakyat yang setia kepada pemerintah

sejam aku biarkan kosong selepas berani membuka halaman untuk mencatat ini
satu jam mungkin tidak tepat tapi yang pasti tidak kurang
aku masih mencari jalan dan kata yang sesuai untuk bercerita tentang imaginasi aku
masih tak bertemu jalan,aku putuskan untuk berkata kosong
aku gagal mencari tertib yang sesuai menyusun prosa untuk memberitahu kalian
bercerita tentang imaginasi yang aku mahu kongsikan sesama : walau aku tahu tiada yang membaca. hahaha
yang pastinya, keadilan yang telus aku lihat ; jika benar Perdana Menteri Najib Razak berani dan adil
ialah beliau berani menunjukkan punggung kearah pelajar itu (dikhalayak ramai) seperti yang pelajar itu lakukan
ayuh pak! kami sokong dan taat dengan pemerintah kami! kami harapkan pemerintah kami adil dan berani!
ayuh Pak Najib!! Ayuh!! kami selalu dibelakang kamu!

* 2 tahun media duk cakap pasal ketaatan dan kesetiaan kepada pemerintah.jangan hampa nak derhaka noh!

No comments: