Thursday, May 19, 2011

semakin lari

today aku rase sangat lah bangang.!

ape kes wehh gaban.?tetibe nak shout melalut tuh.!haha
chill la der. :P hahahhaha

sabar..sabar..aku bukan emo or ape..tapi tu lah.! lewat nie aku terase cam mudah dipengaruhi emosi lah.!
hmm..??aku datang bulan ke.?huh?! kahkah
*amboi kau gaban.da pandai melalut skang eh.haha
tu lah..aku xtahu kenape..tapi yang penting.,aku tetap mencari rasional walau terkadang amarah meraja.



(sekadar gambar hiasan dan segitiga tu takde kena mengena dengan masonic ok.! haha)
dengan sedikit kekarutan disini diharap kalian menerima segala kelakuan ganjil aku lewat ini ok.! ;)
kalau ade yang terkena tempiasnye.sabar je la..aku tak mintak pon nak marah korang..korang yang buat aku marah..kahkah
especially si saddam.!ahaha n si syamil a.k.a Mell topsy. :P
so.,yang belum kena lagi tunggu giliran korang plak..
tengok si lembut marah orang camne..hahahhaha
chow weh.~! berokband nie lembab la.!cari pasal.!haha
lepak layan Harvest vanilla rolling tobacco + kopi ais pon carree ggak time nie..kahkahkah
akhir kata
"orang yang paling bijak diatas muka bumi ialah orang yang pandai mengawal amarahnya"
let's have some fuckin fun comrades.!let's rollin.!! xDD

2 comments:

Cik Ikan said...

betul tu , orang yang bijak adalah orang yang pandai mengawal amarahnya ;) sokong 120 %

aku gaban said...

:)