Monday, May 16, 2011

airmata....

aku terbaca akannya tulisan tangan seorang hamba yang indah..
dibacanya aku hampir segenap huruf tulisan tangannya ku renung..
betapa indahnya tulisan itu..seindah yang menulisnya..
hampir menitis air mata..hampir meratap hiba..
hampir aku lupa segala amarah ku akannya si pujangga..
hampir terkejut rupanya tulisan itu 'font'nya Georgia dan diserikan dengan 'bold' padanya..
rupanya aku membaca opsyen 'logout' kat blogspot dot kom nie je.! hahahahaha
buat rakan taulan semua - hope rilex yea bos.! aku saje buat entry bodoh.  hahaha
kadang-kadang hipokrit tu kenalah lebih2 jugak kan.?haha
selamat hari guru buat semua kalian.!
## setiap manusia adalah khalifah dimuka bumi ini..maka kalian adalah guru.!dan kalian hebat.!   ;)  ##
hope aku dah tak buat entry yang bangang camni lagi. ^_^
*24jam serius pon bosan gak dol.! =D


*lagu dilayan waktu layan perasaan sekarang.

5 comments:

Cik Ikan ! said...

entry bangang ? HAHA yela kau kannn . diharapkan tak buat lagi entry bangang mcm ni lagi . ngek jea . HAHA . Best lagu ni ;) thx

FastRi said...

saya suka

aku gaban said...

sewajarnya..terakhir kata itu khas buat anda :)

Cik Ikan said...

terakhir kata itu khas buat anda ? siapakah ? HAHA entry entry kau best do . ade kartun2 HAHA ;)

aku gaban said...

buat fazri mohad. yang kuat dan keras bekerja mencurahkan jasa kepada anak didik.seorang guru(manusia) bekerja sebagai guru... :)