Saturday, March 05, 2011

cinta

hey hey kawan.! :)
hey dink.!nak sangat aku tulis lagi kan.?nie aku tulis untuk mung. ahaha
but,tak tahu nak tulis ape la dude.:P
untuk heartfiera yang bakal mengahadapi 'musuh' besar dalam kehidupan pelajar awak.saya pun tak tahu nak tulis ape.haha
tapi untuk diri sendiri.inilah yang mahu dilakarkan.amek kau.!! hahahaha


gambaran pertama yang aku bayangkan ialah untuk menceritakan perihal sesuatu yang aku sendiri tidak jelas.haha
cuma yang pasti untuk semua adalah rasa hormat menghormati.kasih mengasihi.saling mencintai. :)
seperti yang dikatakan.tentu kita semua amat faham.berlawanan bagi itu adalah benci membenci.keji mengeji.bukan itu yang kita mahukan.tak begitu kawan.? :)
jadi yang aku mahu gambarkan ialah sebuah rasa cinta sesama kita.semoga kita semua berkawan dan bersaudara dengan tanpa rasa benci.keji.dendam yang dipendam.
dan kerana inilah aku dihimpit oleh tindakan segelintir mereka yang masih mempunyai rasa mazmumah dalam diri.namun syukur aku dikurniakan sahabat sekeliling yang sedia menerima aku seadanya.kawan yang bergelak tawa satu meja di kedai bersama angin pantai.
inilah yang membuat aku bahagia didalamnya.walau mungkin ada berbeza pendapat.namun kita masih bersama.walau ada perbezaan rasa.kita masih bergelak tawa.
inilah yang aku sayangkan.
inilah yang aku cintakan.
sebuah perhubungan yang amat tulus.tanpa sekelumit rasa benci.
yang pastinya.kalian semua yang aku cintai :)

5 comments:

Monster Globalisasi said...

like muzik ..hidup rock n roll..hehe..

sang gOomaLL said...

Warrrgghhh!!! aku x percaya cinta.. C.I.N.T.A!! wakakkaka.. Org yg paling rugi adalah org yg hilang sahabat.. btol wa ckp lu.. x tipu!! hehehe..

aku gaban said...

yeah.! sahabat bagi aku semuanya.
kalian boleh nampak itu pada aksi aku :)
kalian terbaik bro.! hahaha

Nurul Syuhada Bt Hasri said...

berfalsafah dlm definisi cinta ? hebat ! hehehe...<---ayt ampu je...

tq follow... :) keepin' touch...

aku gaban said...

ahaha
nie macam nak mintak adiah je.?haha
yea.yea.suke blog awk.n sy tgah blaja utk blogging jugak.hahaha