Monday, May 09, 2011

virus ditemui

salam bos.~
ape aku nak citerkan kali ni ye.?
actually aku agak kurang ceria tersenyum sejak kebelakangan depan atasan bawahan nie.
(pushead art)

 ape punca dan penyebabnye eh.?perubahan sistem dan opsyen dalam memilih dalam hati.?
entahla..~ ~ yang pastinya selalu aku terasa gusar dan resah lewat ini.
 yang pasti akan tetap akan cuba perbetulkan semua ini.
aku akan hapuskan kelemahan ini dan sempurnakan semua ini sekarang.
kalau dia boleh,aku pun boleh.! malaysia boleh.! haha
so.,ape yang sebenarnye aku nak coretkan eh.?
menulis waktu ini tidak diselitkan sehalus zarah ilmu..
masih aku mencari point yang dapat aku kaitkan dengan usulnya lukisan ini.....


masih kosong..dalam mencari itu aku teringat akan memori ini..
inilah aku yang hiperaktif tanpa ciptaanNya yang bernama gadis. :)
aku akan kembali begini.!pasti.! :)




No comments: