Thursday, November 28, 2013

doomsday

Tammat. Kisah johny dan aku.
yang menjadi kenangan peribadi,aku simpan untuk sendiri
yang untuk kita semua cari dan kaji sudah aku kongsi
since si Johny tu dah mati, kalian doakan aku je lah ye
jangan doa buat orang dah mati, nanti kena 'sesat' plak

dan buat Johny, andai tuhan kau benarkan aku ucap ini,
aku akan bisik perlahan dicuping sekujur mayat mu,
sesungguhnya aku masih menanti kau sehingga saat ini
aku masih menanti kau pada kelahiran akan datang kau
aku mahu kau lagi, walaupun dalam rupa anjing untuk aku bela

tapi, kau berkeras ingin menjadi zombi dibumi
dan redha kau memilih mendiami neraka dari kau jadi anjing belaanku
dan aku pula memilih daun gembira mengganti sireh lapuk
......hm..
kalaulah tuhan kita sama, bolehlah aku jenguk kau dineraka
tapi sayang, tuhan kau tak berkongsi neraka bagi hamba mereka

No comments: