Saturday, November 02, 2013

artifistereo

Pagi-pagi lagi Johny dah sms aku ajak lepak
Ape dia ingat aku penganggur zuhud macam dia ke?
Dah tu siap ajak lepak dekat warung Mami Jarum pulak
Aku syak Johny dah kena rasuk, paling tak pun dia dah jadi zombi.kan?
Dia sms lagi sekali petang tadi
"klau ko rase jd diri sdiri tu power sgt, ko jangan mati.sbb ko akan jadi macam org lain,mati masuk kuboq"
Dan, tu yang buat aku bertambah yakin Johny dah kena gigit zombi.....

No comments: