Wednesday, January 02, 2013

dosa dan pahala

gores - toreh ; luka yang akan sembuh dengan seludah maaf
dan jiwa mulus - tulus yang kurang selesa pada etika mencela
aku siat-siatkan dan aku robek belahan dadamu
selari ditengah ; tepat antara dua buah dadamu yang terpampang percuma
aku cengkam kuat hatimu,jantungmu berdegup laju
seraya paru-paru mu berhenti mengepam oksigen untuk merasionalkan akal
mereka cuma melihat aku melakukannya - tanpa sebarang perasaan : mereka tidak peduli
sedar lah..bila nyawa kau habis dan tinggal kosong, mereka tetap hidup..
bila jasadmu ku robek,siap dan ku ratah, mereka cuma memandang hambar
luaskan kangkang mu lagi, mengerang lah sepenuh hati - biar kau mati
maruah mu sendiri bukan lagi hak aku untuk dilindungi lagi - biar kau mati
bogel - telanjang - rakus aku rakus - nafsu serakah,dunia - syurga dan neraka

No comments: