Friday, August 05, 2011

bodoh ke bangang??

nie kisah aku bulan bulan lepas..
agak tidak menarik untuk dikongsi but nak post gak! aha
amekk kau.! :P


satu hari yang jo'ong bak kata orang ganu..
aku macam biase berhajat nak meng'hang-out' dengan komrad hidupku..
hajatnya nak pekena cendol pulut..*afeerah ay dan suriasivampy sila jangan jeles ok! ;)
then aku pon dengan riang hati start vespa abang aku ke rumah Alip Moose (fb) *gay partner aku.HAHA
da sampai tu aku bonceng dia dengan vespa cute tu.
tapi entah macam mane tetibe terase macam tengah menunggang seekor ular sawa yang amatlah besar..
jalan huyung hayang gaya orang mabuk..
rupanya tayar vespa ku bocor daa.. *adesh!! T_T
then aku pon gerakkan vespa aku seorang diri gaya azroy gila-gila remaja ke kedai motor femes kat Dungun tu..
da sampai tu aku pon isytiharkan yang aku rela untuk menukar tiub vespa tu dengan bayaran yang setimpal..
tapi agak bangang terasa bila foreman seramai 4orang dsitu semua buat muka tolol je..
tapi paling menyekit (sakit hati) bile seorang 'oldtimer' dalam semua 4 foreman ( macam fantastic 4 plak ) sound aku dengan nada penuh benci..

" malas aku baiki vespa tu!banyak kerja!!! "
aku pon fikirlah ape salah aku dan vespa aku tu kat dia..
dalam aku berfikir salah aku alang-alang aku fikir nak shoot kat kedai mane plak..*mampos aku nak ride mcam orang mabuk plak nanti..adoii

tengah-tengah fikir tu,aku dengar sayup2 kedengaran perbualan si tokey kedai dengan foreman yang sound aku tadi tu..
" apa pasai u tak mahu repair itu customer ha?u kerja apa?itu motor semua budak2 lain boleh buat maa " tanye si tokey

" saya x pandai lah nak repair vespa..nak jawab macam mane lagi?? " - BISIK si foreman tadi.


bodoh punya orang! dah tak tahu cakap jela tak tahu! sial! x payah la nak sound bagai..bangang tol lah tua nak mampos nie! *dalam hati je aku sound tu..hehehe

then aku pon kol lah sepupu aku *bekas gay partner aku.

mintak dia datang dengan gaye superhero bawak spanar dan alat bnak bukak tayar vespa tu.
then depan kedai dan foreman bangang serta anak buah dia tu kami buat kerja.
siap pesan suh blajar jugak..
name je 'pomen hebakk' tapi tayar vespa tak reti nak bukak.! HAHA bodoh!!!



tengok ekzos vespa sepupu aku tu..haha
kalau korang ade vespa jangan datang baiki kat kedai ni kalau taknak kena maki.HAHA


No comments: