Thursday, August 04, 2011

abang long simpang merapu

helo boss dan kuli sekalian! :)
lama sudah tak mengemaskini blog aku ni *lepas seorang kawan menegur baru aku perasan. HAHA
well.,aku sendiri tak tahu nak tulis ape..
ko plak suruh aku tulis pape pon.?? adoii
yang mampu aku tulis sekarang " SELAMAT BERPUASA "
teringat hari ini pada tahun lepas *ramadhan ke-3 maksud aku..
sama seperti tahun lepas.,aku masih kekal berpuasa menunaikan kewajipan seperti muslimin yang lain..
cuma bezanya tahun ini aku lebih matang dalam memilih opsyen dalam hidup aku.
dipersimpangan yang depannya jalan mati..aku cuma mampu memilih satu dikiri atau kanan simpang itu..
sehingga diakhirnya aku akan bertemu sekali lagi simpang seperti itu..
jadi aku terpaksa melangkah ke jalan yang aku pilih sendiri..
mungkin terkadang dilihat zalim namun itulah hakikat hidup..
zalim buat kau mungkin belas kasihan buat dia..
so.,aku cuma memilih mengikut kehendak aku..
hope kalian tak salahkan aku.kita akan tetap bersama kerana kita semua bersaudara :)
selamat bersahur dan selamat berpuasa komrad! love u ols! ahaha


p/s : simpang diatas tiada kaitannya dengan 'simpang' bahasa abang dan ayah bebal tu ye!ops..'kebal' bukan BEBAL! ahaha Choow! :)

No comments: