Tuesday, June 30, 2015

hari kedua

hari ke-dua - Gerik dan Tasik Temenggung , Royal Belom

dari Jeli sampai puncak Gerik aku tidur. kan dah semalaman aku berjaga, kira okay la aku tidur sekejap. sampai puncak, Titiwangsa Foodcourt nama dia kalau tak silap. Pipie si punker rosak tu cakap ada kedai kopi. aku tengok semua kedai tutup, jilake betul kau Pipie.

dah lah sejuk gilababi, aku dengan selimut bawak ke luar - layan view pagi. sunrise tak nampak tapi aku dapat rasa ada matahari.

turun dari banjaran kami berhenti dekat Tasik Temenggung makan pagi. anak tuan gerai boleh tahan cantik dan berbudi. satu kali cedok nasi untuk kali satu kali selawat untuk nabi. memang boleh buat isteri lah kalau macam ni aku cakap dalam hati.

check in bilik bajet atas air - Tasik Temenggung, Royal Belom. gulung kanabis dengan air kopi, duduk luar bilik cuba fikir 'macam mana kalau aku mati dekat sini'. korang rasa ada ke yang peduli? eh silap, itu cara fikir orang kufur. tak bersyukur bila disayangi. aku fikir - kalau aku mati, apakah rasa cinta aku terhadap tuhan hanya kerana dorongan thc dari kanabis, atau sungguh aku ikhlas sepenuh hati?

sampai malam aku menyendiri, yang dua orang tidur tak ingat mati. diorang bukan macam aku, aku bijak selalu ingat mati. sampai senja baru diorang bangun mandi dan cari makan (lagi).
sampai malam, ada karaoke set - kami pun apa lagi! hahaha

sesekali bot fiber lalu bikin air berombak sekaligus bilik ikut bergoncang memang boleh buat hati bimbang. ak tak pandai berenang, yang dua lagi pula jenis panik sia-sia juga walaupun pandai berenang. alhamdulillah, kami selamat. tidur pun lena macam dalam Hotel Sepang. dan lesson learn untuk hari ini, jangan sangka air tasik yang tenang takkan bergoncang. ;)

eh kejap lagi satu nak cerita, adik perempuan tuan bilik sewa tu pun cantik. seksi lagi gebu. sumpah dia memang sengaja gesel tetek dia dekat belakang aku. siap senyum konon malu. tapi sayang, no phone dia bagi tu aku terlupa nak save. tak dapat nak mintak pic nude dekat wasap takpun wechat. hm

No comments: